یک گونی اس ام اس

یک گونی اس ام اس  

 

شترها چهار دستن:

1. شترهایی که در خواب پنبه دانه می بینن

2. شترهایی که با بارشون گم می شن

3. شترهایی که در خونه ها می خوابن

4. شترهایی که اس ام اس می خونن

تقدیم به تنها شترپرنده ی قلبم

%&%&%&%&%&%&%&%&%&%&%&%&%&%&%&

آرامش در زندگی بهترین چیزه

بیا به آرامش فکر کنیم

به زندگی

به عشق

به زیبایی

به بهشت

به جهنم

به درک

به تو چه

به من چه

برو اعصاب ندارم

%&%&%&%&%&%&%&%&%&%&%&%&%&%&%&

همیشه یادت باشه اگه هیچی هیچی نداشته باشی 2 چیز رو حتما" داری

1.خدا

2.سیم کارت ایرانسل

%&%&%&%&%&%&%&%&%&%&%&%&%&%&%&

بنده خدا میره توی ایمیلش، گم میشه! . .  . دنبال من راه افتادی که چی؟ جوک تموم شده!

%&%&%&%&%&%&%&%&%&%&%&%&%&%&%&

دیگر تنها نیستید بدون پرداخت قبض ! بدون گوشی ! فقط وفقط با الیاس سل ( شرکت اهریمن ارتباط)

%&%&%&%&%&%&%&%&%&%&%&%&%&%&%&

فردا یه جوون آبرومند بهت زنگ می زنه . حدود 25 - 26 ساله ازت بنزین می خواد بهش بده یادت باشه فقط تو باید بهش بدی . ( قربانت الیاس)

%&%&%&%&%&%&%&%&%&%&%&%&%&%&%

از گربه پرسیدند خوشمزه ترین میوه درخت چیست گفت : پرنده

%&%&%&%&%&%&%&%&%&%&%&%&%&%&%&

یه بنده خدائی یه جسد می بره پزشکی قانونی. بهش میگن: چطور مرده؟ میگه: سم خورده. میگن: پس چرا زخمیه؟ میگه: آخه نمی خورد!

بعد از الیاس سل ... فردا ریموت های کنترل از راه دور درب منزل نیز روانه بازار میشود ... کمپانی الیاس

%&%&%&%&%&%&%&%&%&%&%&%&%&%&%&

می دونی این چیه...*...
این تویی که تنها ستاره آسمون منی

پائین تر نرو

************ ********* *** 

 
وای اینها کجا بودن؟ 

 

%&%&%&%&%&%&%&%&%&%&%&%&%&%&%&

امیدوارم امشب که میخوابی قشنگترین و بهترین آدم دنیا رو تو خواب ببینی ... ولی سعی کن بهش عادت نکنی چون من هر شب نمیتونم بیام به خوابت

%&%&%&%&%&%&%&%&%&%&%&%&%&%&%&

جملات رمانتیک ویژه پیچوندن : - آرزوی من خوشبختی توست، با من باشی یا نباشی فرقی نمیکنه!! - خودم هم نمی دونم چیکار میخوام بکنم.نمیخوام تو به آتیش من بسوزی!!! - تو هم خوشگلی،هم باهوشی،هم زرنگی.. .آدمهایی خیلی بهتر از من گیرت میاد

%&%&%&%&%&%&%&%&%&%&%&%&%&%&%&

خودتو تجسم کن وسط دریا که ماهیا ار زیر پات رد میشن خوشحالی همه چیز خوبه هوای عالی

حس پرواز در وجودت داری واین که ۱۰ دقیقست سر کاری

%&%&%&%&%&%&%&%&%&%&%&%&%&%&%&

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد